Kundservice
TELEFONISYSTEM
Utnyttja ditt system fullt ut!
Statistiskt sett utnyttjas bara hälften av möjligheterna i ett telefonisystem. Vad skulle det innebära för ditt företag om ni började använda resten också?
Utbildning och support på dina villkor
Självklart ser vi till att du får den kunskap du behöver på det sätt som passar dig. Kontakta oss så kommer vi gemenstamt fram till vilken eller vilka metoder som blir bäst för dig:
Lärarledd utbildning: Mångårig telekombakgrund och beprövad pedagogik gör at våra utbildningskonsulter kan generera optimal utnyttjande av ditt företags telekominvesteringar.
-
Lärarledd utbildning genomförs
-
på plats hos dig
-
i SundComs lokaler i Malmö
-
eller via webbinar
E-learning/Interaktivt användarstöd
Med SundComs interaktiva användarstöd finns informationen när du behöver den och är i princip tillgänglig var du än befinner dig.
Uppföljning och fördjupning
En tid efter genomförd utbildning följer vi upp så att du är nöjd och har fått den kunskap du behöver. Repetition är kunskapens moder, så det finns alltid möjlighet till både uppföljning och fördjupning efter behov.
Trio Användarsupport
Trio Användarsupport ger dig det stöd du behöver för att känna trygghet i din användning av Trio och är ett utmärkt komplement för samtliga användare av Triosystemet – telefonister, administratörer, agenter och telefonanvändare.
Utbildningsprogram
Vi har kompetens på flertalet stora telefonisystem och anlitas av alla stora systemleverantörer i Sverige för att utbilda deras kunder. Vi är bland annat, som enda oberoende aktör i Sverige, certifierad Training Partner till Trio/Enghouse.
Alctel
Cisco
Competella
Mitel
Microsoft Skype for Business
Tele2 Centrex
Trio Enterprise
UCS
Vision 80/20
Överiga tjänster
Vi erbjuder även gedigen kompetens när det gäller inventering och analys av hur ditt kommunikationsbehov ser ut samt sammanställning av kunddata–underla för programmering av telefonisystem.
Redo?
-
Är du redo att utnyttja ditt företags telekominvestingar fullt ut?
-
Är du redo att kommunicera effektivare?
-
Är du redo för en analys av hur ditt kommunikationsbehov ser ut?
SUPPORT OCH COACHING
Utveckla dig i din yrkesroll
SundCom Group har marknadens starkaste program när det gäller att stärka dig i din yrkesroll inom Telekom och kundservice.
Telefonisystem – utbildning och support
Vi har kompetens på alla stora telefonisystem och är bland annat som enda oberoende aktör i Sverige certifierad Training Partner till Trio/Enghouse. Läs mer i höger spalt.
Teleansvar – utbildning och coaching
Telefoni är inte bara en telefon eller en växel. Det är ett samband mellan service, ekonomi, teknik och beteende.
Det utbildningar som finns är ofta systemutbildningar eller utbildningar i olika professioner, till exempel hur du tecknar avtal, chefsutbildning, ekonomiutbildning eller liknande.
Men hur får du ihop det? Den här utbildningen fungerar som kittet mellan dessa olika utbildningar.
Kundservice – utbildning, coaching och certifiering
Ett av våra hjärteområden. Vi hjälper telefonister och kundtjänstpersonal att utvecklas i sina yrkesroller. Vi lyssnar, tipsar, coachar och stödjer.
Contact Center Management – utbildning och coaching
Utbildningen tar upp angelägna och grundläggande frågor, problem och lösningar för arbetet med Contact Center Managemen. Detaljerat dock enkelt och snabbt tillämpningsbart. Vi går igenom metoder som kan användas vid driften av de flesta Contact Centers, det handlar bland annat om: