top of page
Ge företagets ansikte ett lyft!

SundCom har sedan starten 2002 certifierat telefonistfunktionen i ett antal landsting, kommuner och stora företag. Slutresultatet är ett påtagligt lyft för hela organisationen såväl som för den enskilde medarbetaren.

​

Mål

Målet med certifieringsprogrammet är att alla medarbetare ska arbeta på ett enhetligt sätt efter dokumenterade rutiner för att kunna ge en professionell och säker service som ska leda till:

  • Ökad effektivitet.

  • Ökad förmåga att nå uppsatta mål

  • Ökad allmän tillfredsställelse och trivsel.

 

Certifieringsprogrammet omfattar: 
  • Informationsmöte med all berörd personal

  • Medlyssning/coaching och vägledning

  • Individuell återkoppling/vägledning

  •  Slutvärdering/sammanfattning

  • Gruppmöten för framtagande av dokumenterade rutiner och en samordnad profil

  • Presentation av framtaget rutinförslag

  • Uppföljning och certifiering med utdelning av diplom

  • Revision

Certifiering av telefonist-/receptionistfunktion

bottom of page