Ge företagets ansikte ett lyft!
SundCom har sedan starten 2002 certifierat telefonistfunktionen i ett antal landsting, kommuner och stora företag. Slutresultatet är ett påtagligt lyft för hela organisationen såväl som för den enskilde medarbetaren.
​
Mål
Målet med certifieringsprogrammet är att alla medarbetare ska arbeta på ett enhetligt sätt efter dokumenterade rutiner för att kunna ge en professionell och säker service som ska leda till:
-
Ökad effektivitet.
-
Ökad förmåga att nå uppsatta mål
-
Ökad allmän tillfredsställelse och trivsel.
Certifieringsprogrammet omfattar:
-
Informationsmöte med all berörd personal
-
Medlyssning/coaching och vägledning
-
Individuell återkoppling/vägledning
-
Slutvärdering/sammanfattning
-
Gruppmöten för framtagande av dokumenterade rutiner och en samordnad profil
-
Presentation av framtaget rutinförslag
-
Uppföljning och certifiering med utdelning av diplom
-
Revision
Certifiering av telefonist-/receptionistfunktion
