SundComs Partnerprogram
Medverkan i din kunds leveransprojekt
Ju bättre leverantörens och kundens projektorganisationer speglar varandra desto effektivare och lönsammare blir leveransprojektet för båda parter, inte minst för dig som leverantör. Vi kan
-
kvalitetssäkra kundens och ditt projekt med en samordnande projektledare
-
stärka kundens projektorganisation med projektledare och projektresurser
-
stärka kundens projektorganisation med resurser för implementering i organisationen
-
stärka kundens driftorganisation, så att de egna resurserna kan fokusera på leveransprojektet
​
​
Mervärden för dig som partner
-
Vi minskar belastningen på servicedesk genom ett optimalt användande av kundens lösning tack vare utbildning, användarsupport och interaktiva användarstöd.
-
Vi kompetensutvecklar dina medarbetare i presale och servicedesk
-
Vi bistår vid framtagning av erbjudanden
-
Vi säkrar kundnöjdhet och lojalitet genom uppföljning av projektuppdrag i samverkan med din säljorganisation. Samtidigt identifierar vi kundbehov och nya affärsmöjligheter.
-
Vi identifierar kundbehov med hjälp av statistik och beteendeanalys från eLearning och interaktiva användarstöd.
​
Medverkan i ditt leveransprojekt
-
Projektledning
-
Workshops
-
Kunddatainsamling
-
Funktionstester
-
Utbildning och information
-
Interaktivt användarstöd/eLearning
-
Systemanpassade tangentbord
-
Driftstöd/kom igång stöd till telefonist och användare
-
Användarsupport
-
Uppföljning av kundtillfredsställelse
​
​
​
Nya affärsmöjligheter
Vårt nätverk av professionella konsulter ger dig en rad möjligheter att maximera kundnöjdhet, samt skapa mervärden och nya affärsmöjligheter genom att exempelvis:
-
Utveckla kundens medarbetare med kundkontakt i sin yrkesroll genom utbildning och coaching
-
Effektivisera och certifiera kundens telefonist-/receptionist funktion
-
Förse kund med resurser för drift och förvaltning
-
Effektivisera kundens Contact Center