SUNDCOM, IT Management 121 AB,  TEL 0706-77 16 90  E-POST info@sundcom.se

SundComs Partnerprogram
Medverkan i din kunds leveransprojekt

Ju bättre leverantörens och kundens projektorganisationer speglar varandra desto effektivare och lönsammare blir leveransprojektet för båda parter, inte minst för dig som leverantör. Vi kan

  • kvalitetssäkra kundens och ditt projekt med en samordnande projektledare

  • stärka kundens projektorganisation med projektledare och projektresurser

  • stärka kundens projektorganisation med resurser för implementering i organisationen

  • stärka kundens driftorganisation, så att de egna resurserna kan fokusera på leveransprojektet

Mervärden för dig som partner
  • Vi minskar belastningen på servicedesk genom ett optimalt användande av kundens lösning tack vare utbildning, användarsupport och interaktiva användarstöd.

  • Vi kompetensutvecklar dina medarbetare i presale och servicedesk

  • Vi bistår vid framtagning av erbjudanden

  • Vi säkrar kundnöjdhet och lojalitet genom uppföljning av projektuppdrag i samverkan med din säljorganisation. Samtidigt identifierar vi kundbehov och nya affärsmöjligheter.

  • Vi identifierar kundbehov med hjälp av statistik och beteendeanalys från eLearning och interaktiva användarstöd.

Medverkan i ditt leveransprojekt
  • Projektledning

  • Workshops

  • Kunddatainsamling

  • Funktionstester

  • Utbildning och information

  • Interaktivt användarstöd/eLearning

  • Systemanpassade tangentbord

  • Driftstöd/kom igång stöd till telefonist och användare

  • Användarsupport

  • Uppföljning av kundtillfredsställelse

Nya affärsmöjligheter

Vårt nätverk av professionella konsulter ger dig en rad möjligheter att maximera kundnöjdhet, samt skapa mervärden och nya affärsmöjligheter genom att exempelvis:

  • Utveckla kundens medarbetare med kundkontakt i sin yrkesroll genom utbildning och coaching

  • Effektivisera och certifiera kundens telefonist-/receptionist funktion

  • Förse kund med resurser för drift och förvaltning

  • Effektivisera kundens Contact Center