Om du jobbar som telefonist, agent i ett Contact Center, kundmottagare i en Helpdesk eller är ansvarig för företagets telefoni eller kundservice och vill utveckla dig i din yrkesroll har du kommit rätt. Vi stärker dig i din yrkesroll inom Telekom och Kundservice.
​
Vi lyssnar, tipsar, coachar, stödjer och certifierar.
Utveckla dig i din yrkesroll!
Contact Center Management
Utbildning och coaching
​
Denna utbildning tar upp grunderna för bemanningsplanering (mål, prognoser och bemanningsberäkning). Från bemanningsberäkning till schema är också en viktig del i kursen samt konsekvenserna av olika händelser som påverkar prognos och bemanning. Vi tar upp ledarskapsfrågor som t ex, hur man sätter mål, hur man hanterar oväntade händelser och hur man hanterar samarbetet mellan first-, och secondline.
Voice Management
Utbildning och coaching
​
Telefoni på ett företag är inte bara en telefon eller en telefonväxel/reception. Det är ett samspel mellan service, ekonomi, teknik och beteende. Många av de utbildningar som finns är ofta systemutbildningar eller utbildningar i olika professioner. Här är utbildningen där du lär dig hur det hänger ihop. Vi delar med oss av våra erfarenheter, våra misstag och lyckade projekt.
Kundservice
Utbildning, coaching och certifiering
​
Det är alltid upplevelsen som räknas, den kan vara helt avgörande för en kunds val av leverantör. Vi har många års erfarenhet av utbildning i kundservice och att hjälpa telefonister, kundtjänstpersonal och agenter utvecklas i sin yrkesroll.
​
​
Telekomutbildningar
Utbildning och användarstöd
Vi utbildar på dina villkor och har kompetens på de flesta telefonisystem. Med SundComs e-learning håller du kunskapen vid liv och får tillgång till stöd och hjälp närhelst du behöver det.
​
​