Om du jobbar som telefonist, agent i ett Contact Center, kundmottagare i en Helpdesk eller är ansvarig för företagets telefoni eller kundservice och vill utveckla dig i din yrkesroll har du kommit rätt. Vi stärker dig i din yrkesroll inom Telekom och Kundservice.
Vi lyssnar, tipsar, coachar, stödjer och certifierar.
Utveckla dig i din yrkesroll!
Contact Center Management
Utbildning och coaching
Denna utbildning tar upp grunderna för bemanningsplanering (mål, prognoser och bemanningsberäkning). Från bemanningsberäkning till schema är också en viktig del i kursen samt konsekvenserna av olika händelser som påverkar prognos och bemanning. Vi tar upp ledarskapsfrågor som t ex, hur man sätter mål, hur man hanterar oväntade händelser och hur man hanterar samarbetet mellan first-, och secondline.
Voice Management
Utbildning och coaching
Telefoni på ett företag är inte bara en telefon eller en telefonväxel/reception. Det är ett samspel mellan service, ekonomi, teknik och beteende. Många av de utbildningar som finns är ofta systemutbildningar eller utbildningar i olika professioner. Här är utbildningen där du lär dig hur det hänger ihop. Vi delar med oss av våra erfarenheter, våra misstag och lyckade projekt.
Kundservice
Utbildning, coaching och certifiering
Det är alltid upplevelsen som räknas, den kan vara helt avgörande för en kunds val av leverantör. Vi har många års erfarenhet av utbildning i kundservice och att hjälpa telefonister, kundtjänstpersonal och agenter utvecklas i sin yrkesroll.
Telekomutbildningar
Utbildning och användarstöd
Vi utbildar på dina villkor och har kompetens på de flesta telefonisystem. Med SundComs e-learning håller du kunskapen vid liv och får tillgång till stöd och hjälp närhelst du behöver det.